• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

0
Koszyk
Koszyk

Reklamacje

 

ZASADY REKLAMACJI W HURTOWNI VIVAB2B


Zgłoszenie reklamacji w panelu Klienta jest konieczne aby sprawa była rozpatrzona przez nasze Biuro Obsługi Klienta. Każda zgłoszona reklamacja otrzymuje swój indywidualny numer, z użyciem którego prowadzona jest korespondencja w sprawie zmiany statusów reklamacji.

 

 

 

🔽PROCEDURA ZGŁOSZENIA REKLAMACJI🔽

 

 

W przypadku zgłoszenia reklamacji, będzie ona rozpatrywana i naprawiana w przeciągu 28 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do odpowiedniego serwisu.

 

 

W zależności od marki, mamy do dyspozycji
trzy różne serwisy napraw:  

▶️ hurtowni VIVAB2B

▶️ producenta

▶️ dystrybutora

O sposobie rozpatrywania reklamacji zostaniesz poinformowany mailowo po dokonaniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Panel Klienta.



 

PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI:

1. Zaloguj się na swoje konto w naszej hurtowni.

2. Wejdź do zakładki historia zamówień i znajdź właściwe zamówienie.

3. Przy zamówienie znajduje się opcja zgłoś reklamacje.

4. Wypełnij prawidłowo wszystkie pola i użyj opcji wyślij.

5. Na adres email otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji oraz informację jaki serwis będzie obsługiwał reklamację.

 

1. Sposób reklamacji

⚙️SERWIS VIVAB2B⚙️



Nasz serwis obsługuje reklamację zegarków:

  • G.Rossi (zegarki kwarcowe)
  • Giewont (zegarki kwarcowe oraz Smartwatche)
  • Paul Lorens
  • Casio Edifice
  • Perfect
  • Michael Kors
  • Diesel
  • Tommy Hilfiger
  • Hugo Boss
  • Emporio Armani
  • Daniel Wellington
  • Maserati
  • Testarossa
  • Jordan Kerr
  • Adexe

 

 

Przed wysyłką zegarka do serwisu zadbaj o jego czystość!

 

UWAGA !!! WAŻNE!!!

Wymagamy, aby reklamowany produkt był dostarczony do nas w czystym stanie tj, wszelkie zabrudzenia, powstałe w wyniku użytkowania (brud, kurz itd) powinny zostać usunięte z tarczy, koperty, denka oraz paska czy bransolety.

Smartwatch przesłany w ramach reklamacji powinien zostać dostarczony z kablem ładującym.

 

 

Reklamowy produkt należy przesłać na adres:

VIVAB2B - SERWIS

ul. Bocheńskiego 69/21

40-847 Katowice

 

Na opakowaniu zewnętrznym przesyłki (karton/koperta) należy umieścić NUMER REKLAMACJI, który został nadany w systemie.

‼️Brak tego numeru będzie skutkował nieprzyjęciem przez nas przesyłki i powrotem do nadawcy‼️




2. Sposób reklamacji

⚙️SERWIS PRODUCENTA⚙️

W przypadku reklamacji produktów poniższych marek, reklamację należy zgłosić bezpośrednio do serwisu centralnego producenta:

 

▶️SERWIS CENTRALNY G.ROSSI◀️
(dotyczy tylko smartwatchy)

📞 tel: 881 202 131

Pon - Pt:  11:00 - 19:00

mail:  serwis@grossi.pl

 

 

 

▶️SERWIS CENTRALNY GRAVITY◀️

 

📞 tel: 881 202 277

Pon - Pt:  11:00 - 19:00

mail: serwis@gravitywatch.pl

 

 

 

▶️SERWIS CENTRALNY◀️

ALBATROSS

BISSET

RUBICON

 

📞 tel:  32  244 32 42  wew 24

Pon - Pt:  8:00 - 16:00

 



KARTA GWARANCYJNA

Klient detaliczny otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu danej marki. W przypadku otrzymania takiego zgłoszenia, należy poprosić klienta detalicznego o bezpośredni kontakt z danym serwisem.

Serwis w pierwszej kolejności prosi o 📞kontakt telefoniczny, ponieważ w wielu przypadkach jest w stanie pomóc na odległość. Jeżeli nie uda się rozwiązać problemu, poprosi o dostarczenie na adres serwisu.




PRZYKŁAD KORESPONDENCJI Z KLIENTEM:

Załóżmy, że otrzymujemy zgłoszenie od klienta detalicznego, że niesprawny jest smartwatch marki Rubicon.
Wystarczy klientowi przekazać następującą treść:

Dzień dobry,
Zegarek marki Rubicon posiada gwarancję producenta.
Prosimy o kontakt bezpośredni z Serwisem Centralnym marki Rubicon pod numerem telefonu:
32  244 32 42  wew 24    

Pozdrawiamy serdecznie,
Dział Obsługi Klienta

 

3. Sposób reklamacji

⚙️SERWIS DYSTRYBUTORA⚙️

Zegarki CASIO G-Shock
(dystrybucja Zibi)

Reklamacja zegarków tej marki zgłaszana jest bezpośrednio do serwisu centralnego dystrybutora. Klient detaliczny otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu napraw danej marki. W przypadku otrzymania takiego zgłoszenia, należy poprosić klienta detalicznego o bezpośredni kontakt z danym serwisem.

 

 

Masz problem lub pytanie?

 

Skontaktuj się z nami!

 

Jesteśmy do Waszej dyspozycji na każdym etapie obsługi !

 

Jesteśmy do dyspozycji naszych Klientów

 8.00-16.00   poniedziałek - piątek:

INFOLINIA605 48 48 15

@:bok@vivab2b.pl - Reklamacje

 

hurtownia zegarków

WAŻNE: Koszt dostarczenia i odbioru produktu do odpowiedniego serwisu, należy po stronie partnera.