• Reklamacje

REKLAMACJE

 

W przypadku zgłoszenia rekalmacji, będzie ona rozpatrywana i naprawiana w przeciągu 28 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do odpowiedniego serwisu. W zależności od marki, mamy do dyspozycji trzy różne serwisy napraw:  producenta, dystrybutora lub hurtowni VIVAB2B.

Poniżej przedstawiamy procedury zgłaszania reklamacji w zależności od rodzaju serwisu.



SERWIS VIVAB2B

1. Zgłoś reklamację pisząc na adres bok@vivab2b.pl.

1.1. W tytule wiadomości wpisz, Reklamacja do zamówienia nr XXXXX.

1.2. W korespondencji wiadomości opisz czego dotyczy wada.

1.3. Jeśli to możliwe, dołącz zdjęcie wady.

2. Poczekaj na naszą odpowiedź.

3. Jeżeli w otrzymanej odpowiedzi od nas poprosimy o przesłanie do nas reklamowanego produktu, prześli go razem z Formularzem Reklamacyjnym  POBIERZ TU 

4. UWAGA!!! BARDZO WAŻNE!!! Na przesyłce umieść napis Reklamacja do zamówienia nr XXXXX. Bez takiej informacji przesyłka nie zostanie przez nas odebrana.

5. Reklamację należy przesłać na adres:

VIVAB2B - SERWIS

ul. Bocheńskiego 69/49

40-847 Katowice

 

W razie wątpliwości lub pytań, zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią:

Tel: 514 545 443  
Pon -  Pt:   8:00-16:00




SERWIS PRODUCENTA 

W takim przypadku, rekalmację należy zgłosić bezpośrednio do serwisu centralnego producenta. Klient detaliczny otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu danej marki. W przypadku otrzymania takiego zgłoszenia, należy poprosić klienta detalicznego o bezpośredni kontak z danym serwisem.

 

Dane kontaktowe do serwisów centralnych.

ALBATROSS tel:             32  244 32 42  wew 24
BISSET Pon - Pt:   8:00 - 16:00
RUBICON  


GINO ROSSI SMARTWATCH tel:             881 202 131
  Pon - Pt:   15:00 - 19:00
mail:          serwis@ginorossi.watch



Przykład:

Załóżmy, że otrzymujemy zgłoszenie od klienta detalicznego, że coś mu tam nie działa w smartwatchu marki Rubicon. Wystarczy klientowi przekazać następującą treść.


Dzień dobry,

Zegarek marki Rubicon posiada gwarancję producenta.
Prosimy o kontakt bezpośredni z Serwisem Centralnym marki Rubicon pod numerem telefonu:
32  244 32 42  wew 24     
Serwis w pierwszej kolejności prosi o kontakt telefoniczy, ponieważ w wieliu przypadkach jest w stenie pomóc na odległość. Jeżeli nie uda się rozwiazać problemu, poprosi o dostarczenie na adres serwisu.

Pozdrawiamy serdecznie,
Dział Obsługi Klienta

 

 

SERWIS DYSTRYBUTORA

W takim przypadku, rekalmacja zgłaszana jest bezpośrednio do serwisu centralnego dystrybutora. Klient detaliczny otrzymuje wraz z zegarkiem karte gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu napraw danej marki. W przypadku otrzymania takiego zgłoszenia, należy poprosić klienta detalicznego o bezpośredni kontakt z danym serwisem.