• Regulamin Hurtowni

REGULAMIN HURTOWNI VIVAB2B

 

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Hurtownia internetowa VIVAB2B prowadzi sprzedaż hurtową za pośrednictwem Internetu – online, na stronie internetowej pod nazwą vivab2b.pl, oraz na podstawie niniejszego Regulaminu.
  2. Właścicielem Hurtowni VIVAB2B jest firma NERINI GROUP NIP 627 225 16 76, REGON 276570172 z siedzibą w Katowice, ul. Bocheńskiego 69 lokal 49, NIP: 6272251676, tel. 514545443, adres email: kontakt@vivab2b.pl.
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Partnerem - zwanym również klientem. Klient to osoba prywatna lub firma posiadająca aktywne konto hurtowe.
  4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  5. Do cen hurtowych doliczany jest podatek VAT, w koszyku.
  6. Towary dostępne w hurtowni są nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych.
  7. Podane ceny detaliczne w pliku xml należy zmienić według własnego uznania.

§ 2

Status Hurtownika - Zamówienia

  1. Zamówienia można składać w online poprzez stronę internetową pod nazwą vivab2b.pl.
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru oraz otrzymania statusu hurtownika. Hurtownia potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Zastrzegamy sobie prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości, co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
  3. Informacje znajdujące się na stronie internetowej vivab2b.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez hurtownie.
  4. Akcje skierowane do hurtowników kierowane są za pomocą wysyłanych wiadomości poprzez email i wyraźną informacją skierowaną dla hurtowników.
  5. W przypadku braku zamówień w okresie 6 miesięcy status zostanie wyłączony. Można ubiegać się o ponowne jego włączenie.
  6. Zamówienie powyżej 500 zł netto ma status zamówienia hurtowego - tradycyjnego.
  7. Ceny hurtowe ustalane są indywidualnie, istnieje możliwość uzyskania rabatu.
  8. Zamówienia nieopłacone w ciągu 2 dni zostają anulowane.
  9. Po aktywacji konta hurtowego lub dropshipping oferować można towar do dalszej sprzedaży tylko taki, który znajduje się w aktualnie ofercie hurtowni VIVAB2B.

§ 3

Płatności

  1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
  2. a) za pobraniem – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru,
  3. b) kartą płatniczą - Visa, Visa Electron, Master Card, Maestro,
  4. c) ePrzelewy - Płącę z inteligo, mTransfer, Multi Transfer, Płać z Nordea, Przelew24, Przelew z BPH, Płacęz iPKO,

Pekao24Przelew, Płacę z City Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew,Płać z BOŚ, Płąć z Alior Bankiem, Millenium, ING Bank Śląski S.A., Crédit Agricole, EUROBANK - Płatności Internetowe.

  1. d) ePłatności - Deutsche Bank Polska S.A., Invest Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Raiffaisen Bank Polska S.A.
  2. e) przelewem tradycyjnym – wówczas hurtownia rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej hurtowni bądź w emailu do Klienta,
  3. f) w inny sposób, jeżeli jest on określony na stronie hurtowni.
  4. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy lub koszyku.
  5. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
  6. Faktura dla klientów hurtowych wystawiana jest od razu i dostarczana razem z zamówieniem na adres email. Dla klientów współpracujących w modelu dropshipping, jedna faktura zbiorcza za poprzedni miesiąc kalendarzowy dostarczana jest od 7-go dnia miesiąca następnego, na adres email.
  7. PayPal - z uwagi na koszty dodatkowe jakie pobiera Paypal, do każdego zakupu zostanie doliczone 4% wartości zamówienia + koszt stały PayPal według stawek PayPal.

§ 4

Wysyłka towaru

  1. Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firm wysyłkowych dostępnych na stronie vivab2b.pl
  2. W przypadku wysyłki w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym hurtowni.
  3. Hurtownia nie odpowiada za opóźnienia w dostawie towaru leżące po stronie firm wysyłkowych.
  4. Zamówienie złożone do godziny 12: 00 wysyłane są w tym samym dniu roboczym. Zastrzegamy sobie prawo wysyłki w terminie do 48 godzin od otrzymania zamówienia oraz zaksięgowania wpłaty. W przypadku zamówienia przekraczającego stan magazynowy, czas wysyłki może ulec wydłużeniu o czas sprowadzenia towaru od producenta lub importera, przeciętnie około 2-3 dni robocze. W przypadku sił wyższych lub awarii, na które hurtownia nie ma wpływu, wysyłka nastąpi niezwłocznie po ich usunięciu.
  5. W okresie wzmożonej sprzedaży, w miesiącu listopada i grudnia, czas wysyłki może się wydłużyć nawet do 4 dni roboczych. 
  6. W szczególnych wypadkach istnieje możliwość ustaleń płatności oraz dostarczenia towaru na indywidualnych zasadach ustalonych między hurtownią a klientem.
  7. Koszt wysyłki zamówienia ustalany jest indywidualnie i zależy od wybranej formy płatności i dostawy na terenie Polski i Unii Europejskiej.

§ 5

Gwarancja - Reklamacje - Zwroty

  1. W hurtowni oferujemy produkty nowe, wolne od wad fabrycznych, legalnie wprowadzone na rynek polski lub Unii Europejskiej. Wykaz producentów i warunki sprawdzisz TU oraz TU.
  2. W przypadku stwierdzenia wady, zakupiony towar można wymienić na nowy w ciągu 14 dni od daty odebrania. W tym celu należy ten fakt zgłosić na adres bok@vivab2b.pl następnie towar odesłać do 14 dni od momentu zgłoszenia.
  3. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r, o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkty niebezpieczne, Klient może zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  4. Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie nosi śladów używania, nie posiada wad, z wyjątkiem stanowiących podstawę reklamacji. Gwarantujemy zwrot należności przelewam na wskazane konto do 7 dni.
  5. W przypadku odbioru zamówienia, klient ma obowiązek sprawdzić towar i w przypadku stwierdzenia wady (reklamacja, rękojmia) zgłosić ten fakt do 14 dni i odesłać towar na adres Hurtowni wraz z opisem wady. Wadliwy towar zostanie wymieniony w przypadku niemożności wymiany z tytułu wyprzedania zostanie zwrócona należność przelewem na wskazane konto do 7 dni.
  6. Zwracana należność jest za towar nie za koszt wysyłki lub zwrotu.
  7. W przypadku gdy zamówienie nie zostanie odebrane i zostanie nam zwrócone przez przewoźnika. Przewoźnik dodatkowo obciąży naszą hurtownie dodatkowym kosztem dokonania zwrotu. W tego typu przypadkach, zwrot za towar zostanie pomniejszony o koszt wysyłki i koszt zwrotu.
  8. W przypadku stwierdzenie niezgodności w zamówieniu, należy ten fakt zgłosić do 24 godzin po odebraniu przesyłki.
  9. Nieprzyjmowane są przesyłki za pobraniem.
  10. Nadanie reklamacji i zwrotu należy wysłać na własny koszt na adres:

    VIVAB2B

    Ul. Bocheńskiego 69/49

    40-847 Katowice

    tel: 514 545 443

  11. Odbiór reklamacji po naprawie nastepuje na własny koszt.


§ 6

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży hurtowni, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Klient zwraca towar do hurtowni w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.
  4. W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki, hurtownia sprawdzi stan przekazanego produktu.
  5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Hurtownia zwraca zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota, w przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Hurtownia nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

§ 7

Ochrona prywatności 

  1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
  2. Korzystając z hurtowni wyraża zgodę na przedstawienie oferty hurtowni lub partnera hurtowni na otzrymanie oferty produktowej, materiałów reklamowo-promocyjnych lub usług.
  3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
  4. Partner nie może stosować dane hurtowni bez jej zgody.

§ 8

Własność intelektualna – prawa autorskie

  1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej www.vivab2b.pl (w tym zdjęć, grafiki i opisów) bez pisemnej zgody Właściciela.
  2. Po otrzymaniu w/w zgody, zdjęcia, grafika i opisy mogą zostać użyte tylko i wyłącznie do wcześniej zakupionego towaru ( sztuk ) w statusie hurtownika.
  3. Istnieje możliwość płatnego jak i bezpłatnego użycia zdjęć i grafiki również poprzez plik xml – w tym celu należy zapytać właściciela hurtowni o szczegóły.
  4. W przypadku naruszenia praw autorskich właściciel zastrzega sobie prawo do odszkodowania.

§ 9

Konto Premium

  1. Konto Premium umożliwia korzystanie ze wszystkich materiałów graficznych, opracowań, opisów, tekstów i korzyści, jakie zostały wymienione na stronie Konto Premium.
  2. Wszystkie grafiki, opracowania, opisy i teksty w ramach Konta Premium, podlegają prawom autorskim. W przypadku chęci skorzystania z Konta Premium, należy uzyskać licencję niewyłączną, o którą można wnioskować pisząc pod adres kontakt@vivab2b.pl. Otrzymasz instrukcje, oświadczenie a następnie Licencje. Po otrzymaniu licencji, nie można jej udzielać osobom trzecim ani czerpać korzyści z odsprzedaży praw i wszystkich otrzymanych materiałów.
  3. W skład licencji wchodzi:
  4. Korzystanie ze wszystkich banerów, jakie zostały opublikowane na blogu oraz te, które nie zostały opublikowane i udostępnione w ramach tego konta.
  5. Korzystanie ze wszystkich opisów produktów na blogu ( za wyjątkiem opracowań znajdujących się w zakładce Hurtownia Zegarków, Hurtownia Dropshipping i Allegro ).
  6. Korzystanie z serwisu napraw VIVAB2B. W tym celu należy na adres bok@vivab2b.pl przesłać numer zamówienia i dokładny opis usterki w celu ustalenia kosztów i daty naprawy – serwis jest płatny. Po naprawie zostanie wystawiona faktura terminowa. Z serwisu można skorzystać raz w miesiącu kalendarzowym. Zastrzegamy sobie prawo nieprzyjęcia zgłoszenia w przypadku braku części lub gdy model jest nienaprawialny.
  7. Otrzymanie druków firmowych w postaci, formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość, formularza reklamacji i karty gwarancyjnej.
  8. Multimedialny poradnik o zegarkach.
  9. Certyfikat Licencja.
  10. Po otrzymaniu licencji do korzystania z dóbr Konta Premium, grafikę, opracowania, opisy i teksty można wykorzystać na własnych stronach, gdzie prowadzona jest działalność sprzedażowa produktów z hurtowni VIVAB2B.
  11. Po otrzymaniu licencji, otrzyma się bezpośredni dostęp do materiałów. 
  12. Licencji udziela się na okres 1 miesiąca kalendarzowego z comiesięcznym odnowieniem po opłaceniu abonamentu. Wysokość abonamentu podana jest na stronie Konta Premium. Faktury za abonament będą dostarczane w ostatnim tygodniu każdego miesiąca z terminem płatności 7 dni. Licencja i faktura stanowią integralną część.
  13. W celu rezygnacji z licencji, należy o tym fakcie poinformować do 15-go każdego miesiąca pod adresem kontakt@vivab2b.pl , przed wystawieniem kolejnej faktury abonamentowej. Po wygaśnięciu licencji, wszystkie materiały, opisy i opracowania należy usunąć w sposób trwały, z wszystkich miejsc gdzie zostały zastosowane.
  14. W przypadku rażących naruszeń §9, hurtownia zastrzega sobie prawo do cofnięcia licencji ze skutkiem natychmiastowym oraz domagać się odszkodowania.

§ 10

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej www.vivab2b.pl.
  2. Właściciel hurtowni zastrzega sobie prawo zmiany w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej hurtowni. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta. Dalsze korzystanie z hurtowni pod adresem www.vivab2b.pl wiąże się z akceptacja regulaminu obowiązującego w chwili składania zamówień i korzystanie z praw autorskich.
  3. Zawartość hurtowni internetowej nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego art. 543.
  4. W przypadku rozpatrywania sporów sądem właściwym jest sąd pozwanego.
  5. Po aktywacji konta można korzystać z usług, jakie przypisane są do danego konta. 
  6. Hurtownia zastrzega sobie prawo do zakończenia współpracy z klientem w każdym momencie bez podawanie przyczyny, tym bardziej, jeżeli narusza niniejszy regulamin.