• Regulamin Hurtowni

REGULAMIN HURTOWNI VIVAB2B

 

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Hurtownia internetowa VIVAB2B prowadzi sprzedaż hurtową za pośrednictwem Internetu – online, na stronie internetowej pod nazwą vivab2b.pl, oraz na podstawie niniejszego Regulaminu.
  2. Właścicielem Hurtowni VIVAB2B jest firma NERINI GROUP DARIUSZ WLOKA NIP 627 225 16 76, REGON 276570172 z siedzibą w Katowice, ul. Bocheńskiego 69 lokal 49, NIP: 6272251676, tel. 514545443, adres email: kontakt@vivab2b.pl.
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem. Klient to osoba prywatna lub firma posiadająca aktywne konto hurtowe.
  4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  5. Do cen hurtowych doliczany jest podatek VAT, w koszyku.
  6. Towary dostępne w hurtowni są nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych.
  7. Podane ceny detaliczne w pliku xml należy zmienić według własnego uznania.

§ 2

Status Hurtownika - Zamówienia

  1. Zamówienia można składać w online poprzez stronę internetową pod nazwą vivab2b.pl.
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru oraz otrzymania statusu hurtownika. Hurtownia potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Zastrzegamy sobie prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości, co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
  3. Informacje znajdujące się na stronie internetowej vivab2b.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez hurtownie.
  4. Akcje skierowane do hurtowników kierowane są za pomocą wysyłanych wiadomości poprzez email i wyraźną informacją skierowaną dla hurtowników.
  5. W przypadku braku zamówień w okresie 6 miesięcy status zostanie wyłączony. Można ubiegać się o ponowne jego włączenie.
  6. Zamówienie powyżej 500 zł netto ma status zamówienia hurtowego - tradycyjnego.
  7. Ceny hurtowe ustalane są indywidualnie, istnieje możliwość uzyskania rabatu.
  8. Zamówienia nieopłacone w ciągu 2 dni zostają anulowane.
  9. Po aktywacji konta hurtowego lub dropshipping oferować można towar do dalszej sprzedaży tylko taki, który znajduje się w aktualnie ofercie hurtowni VIVAB2B.

§ 3

Płatności

  1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
  2. a) za pobraniem – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru,
  3. b) kartą płatniczą - Visa, Visa Electron, Master Card, Maestro,
  4. c) ePrzelewy - Płącę z inteligo, mTransfer, Multi Transfer, Płać z Nordea, Przelew24, Przelew z BPH, Płacęz iPKO,

Pekao24Przelew, Płacę z City Handlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew,Płać z BOŚ, Płąć z Alior Bankiem, Millenium, ING Bank Śląski S.A., Crédit Agricole, EUROBANK - Płatności Internetowe.

  1. d) ePłatności - Deutsche Bank Polska S.A., Invest Bank S.A., Kredyt Bank S.A., Raiffaisen Bank Polska S.A.
  2. e) przelewem tradycyjnym – wówczas hurtownia rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej hurtowni bądź w emailu do Klienta,
  3. f) w inny sposób, jeżeli jest on określony na stronie hurtowni.
  4. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy lub koszyku.
  5. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
  6. Faktura dla klientów hurtowych wystawiana jest od razu i dostarczana razem z zamówieniem na adres email. Dla klientów współpracujących w modelu dropshipping, jedna faktura zbiorcza za poprzedni miesiąc kalendarzowy dostarczana jest od 7-go dnia miesiąca następnego, na adres email.

§ 4

Wysyłka towaru

  1. Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firm wysyłkowych dostępnych na stronie vivab2b.pl
  2. W przypadku wysyłki w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym hurtowni.
  3. Hurtownia nie odpowiada za opóźnienia w dostawie towaru leżące po stronie firm wysyłkowych.
  4. Zamówienie złożone do godziny 12: 00 wysyłane są w tym samym dniu roboczym. Zastrzegamy sobie prawo wysyłki w terminie 24 - 48 godzin od otrzymania zamówienia oraz zaksięgowania wpłaty. W przypadku zamówienia przekraczającego stan magazynowy, czas wysyłki może ulec wydłużeniu o czas sprowadzenia towaru od producenta lub importera, przeciętnie około 2-3 dni robocze.
  5. W szczególnych wypadkach istnieje możliwość ustaleń płatności oraz dostarczenia towaru na indywidualnych zasadach ustalonych między hurtownią a klientem.
  6. Koszt wysyłki zamówienia ustalany jest indywidualnie i zależy od wybranej formy płatności i dostawy na terenie Polski i Unii Europejskiej.

§ 5

Gwarancja - Reklamacje - Zwroty

  1. W hurtowni oferujemy produkty nowe, wolne od wad fabrycznych, legalnie wprowadzone na rynek polski lub Unii Europejskiej. Wykaz producentów i warunku sprawdzisz TU.
  2. W przypadku stwierdzenia wady, zakupiony towar można wymienić na nowy w ciągu 28 dni od daty odebrania przesyłki przez serwis. W tym celu należy ten fakt zgłosić na adres bok@vivab2b.pl następnie towar odesłać do 14 dni od momentu zgłoszenia.
  3. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r, o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkty niebezpieczne, Klient może zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  4. Towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie nosi śladów używania, nie posiada wad, z wyjątkiem stanowiących podstawę reklamacji. Gwarantujemy zwrot należności przelewam na wskazane konto do 7 dni.
  5. W przypadku odbioru zamówienia, klient ma obowiązek sprawdzić towar i w przypadku stwierdzenia wady (reklamacja, rękojmia) zgłosić ten fakt do 14 dni i odesłać towar na adres Hurtowni wraz z opisem wady. Wadliwy towar zostanie wymieniony w przypadku niemożności wymiany z tytułu wyprzedania zostanie zwrócona należność przelewem na wskazane konto do 7 dni.
  6. W przypadku stwierdzenie niezgodności w zamówieniu, należy ten fakt zgłosić do 24 godzin po odebraniu przesyłki.
  7. Nieprzyjmowane są przesyłki za pobraniem.
  8. Reklamacje i zwroty należy wysyłać na adres hurtowni:

           VIVAB2B

           Ul. Bocheńskiego 69/49

           40-847 Katowice

           tel: 514 545 443

§ 6

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży hurtowni, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  3. Klient zwraca towar do hurtowni w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.
  4. W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki, hurtownia sprawdzi stan przekazanego produktu.
  5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Hurtownia zwraca zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota, w przypadku płatności kartą płatniczą, zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Hurtownia nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

§ 7

Ochrona prywatności 

  1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
  2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Hurtowni materiałów reklamowo - promocyjnych.
  3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

§ 8

Własność intelektualna – prawa autorskie

  1. 1.Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej www.vivab2b.pl (w tym zdjęć, grafiki i opisów) bez pisemnej zgody Właściciela.
  2. 2.Po otrzymaniu w/w zgody, zdjęcia, grafika i opisy mogą zostać użyte tylko i wyłącznie do wcześniej zakupionego towaru ( sztuk ) w statusie hurtownika.
  3. 3.Istnieje możliwość płatnego jak i bezpłatnego użycia zdjęć i grafiki również poprzez plik xml – w tym celu należy zapytać właściciela hurtowni o szczegóły.
  4. 4.W przypadku naruszenia praw autorskich właściciel zastrzega sobie prawo do odszkodowania.

§ 9

Konto Premium

  1. Konto Premium umożliwia korzystanie ze wszystkich materiałów graficznych, opracowań, opisów, tekstów i korzyści, jakie zostały wymienione na stronie Konto Premium.
  2. Wszystkie grafiki, opracowania, opisy i teksty w ramach Konta Premium, podlegają prawom autorskim. W przypadku chęci skorzystania z Konta Premium, należy uzyskać licencję niewyłączną, o którą można wnioskować pisząc pod adres kontakt@vivab2b.pl. Otrzymasz instrukcje, oświadczenie a następnie Licencje. Po otrzymaniu licencji, nie można jej udzielać osobom trzecim ani czerpać korzyści z odsprzedaży praw i wszystkich otrzymanych materiałów.
  3. W skład licencji wchodzi:
  4. Korzystanie ze wszystkich banerów, jakie zostały opublikowane na blogu oraz te, które nie zostały opublikowane i udostępnione w ramach tego konta.
  5. Korzystanie ze wszystkich opisów produktów na blogu ( za wyjątkiem opracowań znajdujących się w zakładce Hurtownia Zegarków i Hurtownia Dropshipping ).
  6. Korzystanie z serwisu napraw VIVAB2B. W tym celu należy na adres bok@vivab2b.pl przesłać numer zamówienia i dokładny opis usterki w celu ustalenia kosztów i daty naprawy – serwis jest płatny. Po naprawie zostanie wystawiona faktura terminowa. Z serwisu można skorzystać raz w miesiącu kalendarzowym. Zastrzegamy sobie prawo nieprzyjęcia zgłoszenia w przypadku braku części lub gdy model jest nienaprawialny.
  7. 5% rabatu na wszystkie produkty od momentu zarejestrowania, na okres 3 miesięcy.
  8. Otrzymanie 500 punktów w programie lojalnościowym.
  9. Otrzymanie druków firmowych w postaci, formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość, formularza reklamacji i karty gwarancyjnej.
  10. Multimedialny poradnik o zegarkach.
  11. Certyfikat Licencja.
  12. Po otrzymaniu licencji do korzystania z dóbr Konta Premium, grafikę, opracowania, opisy i teksty można wykorzystać na własny stronach, gdzie prowadzona jest działalność sprzedażowa produktów z hurtowni VIVAB2B. Po otrzymaniu licencji, otrzyma się bezpośredni dostęp do materiałów.
  13. Licencji udziela się na okres 1 miesiąca kalendarzowego z comiesięcznym odnowieniem po opłaceniu abonamentu. Wysokość abonamentu podana jest na stronie Konta Premium. Faktury za abonament będą dostarczane w ostatnim tygodniu każdego miesiąca z terminem płatności 7 dni. Licencja i faktura stanowią integralną część.
  14. W celu rezygnacji z licencji, należy o tym fakcie poinformować do 15-go każdego miesiąca pod adresem kontakt@vivab2b.pl , przed wystawieniem kolejnej faktury abonamentowej. Po wygaśnięciu licencji, wszystkie materiały, opisy i opracowania należy usunąć w sposób trwały, z wszystkich miejsc gdzie zostały zastosowane.
  15. W przypadku rażących naruszeń §9, hurtownia zastrzega sobie prawo do cofnięcia licencji ze skutkiem natychmiastowym oraz domagać się odszkodowania.

§ 10

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej www.vivab2b.pl.
  2. Właściciel hurtowni zastrzega sobie prawo zmiany w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej hurtowni. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta. Dalsze korzystanie z hurtowni pod adresem www.vivab2b.pl wiąże się z akceptacja regulaminu obowiązującego w chwili składania zamówień i korzystanie z praw autorskich.
  3. Zawartość hurtowni internetowej nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego art. 543.
  4. W przypadku rozpatrywania sporów sądem właściwym jest sąd pozwanego.
  5. Po aktywacji konta można korzystać z usług, jakie przypisane są do danego konta. 
  6. Hurtownia zastrzega sobie prawo do zakończenia współpracy z klientem w każdym momencie bez podawanie przyczyny, tym bardziej, jeżeli narusza niniejszy regulamin.